automatische incasso contributie

Het stond al lang op de wensenlijst: automatisch incasseren van de S.V. Capelle contributie. Dit is reeds door de ledenvergadering geaccordeerd, maar om diverse reden is het een aantal keren uitgesteld. De laatste keer door toedoen van de invoering van het IBAN rekeningnummer. Nu is de ledenadministratie van S.V. Capelle gereed om te beginnen met automatisch incasseren.

Zoals reeds aangekondigd zal binnenkort voor het eerst de contributie over het 4e kwartaal automatisch geïncasseerd worden. De incasso zal rond 25 november plaatsvinden.

Aangezien dit de eerste keer is, richting de leden het verzoek om te bezien of de afschrijving correct is en bij eventuele vragen / opmerkingen contact op te nemen met de ledenadministratie / Marcel Wagemakers. Deze is bereikbaar via ledenadministratie@svcapelle.nl