kampioenswedstrijden S.V. Capelle VR / D1

Komende zaterdag 18 april kunnen zowel S.V. Capelle dames als S.V. Capelle D1 kampioen worden. De D1 kan kampioen worden uit bij DESK (10.15 uur). De dames van S.V. Capelle spelen om 12.00 uur thuis tegen Oosterhout. Supporters zijn van harte welkom bij deze wedstrijden.

Verder staan er ‘s middags nog een aantal wedstrijden op het programma op het Mandemakers Sportpark. S.V. Capelle 2 voetbalt thuis tegen Taxandria 2 (14.00 uur), waarbij het 2e zal moeten winnen om in de race te blijven voor een periodetitel. S.V. Capelle 4 heeft nog een kans om kampioen te worden, maar zal dan wel 3 punten moeten pakken in de thuiswedstrijd tegen Baardwijk 2 (15.00 uur). S.V. Capelle 1 gaat naar Zaltbommel voor de wedstrijd tegen Nivo Sparta (14.30 uur) en zal daar moeten winnen om kans te houden om directe degradatie te ontlopen. Zie voor de overige wedstrijden het programma op de website.