bekerwedstrijden S.V. Capelle

Zaterdag 22-8 werden de bekerwedstrijden S.V. Capelle 1 – Altena 1 (0-3) en S.V. Capelle 2 – WSC 2 (1-2) gespeeld. Jan Sprangers maakte bijgaande foto’s van de bekerwedstrijden van S.V. Capelle 1/2:

bekerwedstrijden S.V. Capelle 1/2

S.V. Capelle 1 leed een terechte nederlaag tegen Altena. Via een strafschop kwam Altena in de 32e minuut op voorsprong via Remon Duijzer. Een kwartier voor tijd zorgde Francois Toonen met een kopbal van dichtbij voor de 0-2. In de slotfase schoot Jeffrey Littel Altena naar de 0-3. Komende dinsdag speelt S.V. Capelle 1 voor de beker thuis tegen SCO/TOFS 1. Aanvang 19.30 uur.

Naast S.V. Capelle 1/2 speelden ook S.V. Capelle 3 en S.V. Capelle VR een bekerwedstrijd. Het 3e verloor met 2-1 bij TVC Breda, terwijl de dames met 3-8 wonnen van SSC’55.