VVAC 1 – S.V. Capelle 1

S.V. Capelle speelde zaterdag de laatste bekerwedstrijd in Ottoland tegen VVAC. Na 17 minuten 1-0 voor de gastheren via een vrije trap. Kort voor rust werd het 2-0. In de slotfase van de eerste helft 2x geel voor Capelle, waardoor het met 10 man verder moest. Halverwege de tweede helft kwam S.V. Capelle binnen 5 minuten op voorsprong: in de 73e minuut werd het via Jurgen van Selst 2-1, in de 76e minuut via Jurgen Bakkers 2-2 en in de 78e minuut zorgde Jurgen van Selst voor de 2-3. In de slotfase van de wedstrijd waren de krachten bij Capelle op en wist VVAC de achterstand om te buigen in een 4-3 overwinning.

Komende zaterdag begint S.V. Capelle de competitie met de uitwedstrijd tegen Willem II. Deze vereniging speelt met ingang van dit seizoen op Sportpark Noorderpark. Dit is het oude Nordea complex aan de Heikantlaan 110 in Tilburg. Zie voor meer info: website Willem II.