za 26-3: S.V. Capelle – Woudrichem

Komende zaterdag ontvangt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark de vv Woudrichem. Op zaterdag 30 januari werd deze wedstrijd afgelast, maar nu staat deze weer op het programma. De belangen zijn zaterdag groot: S.V. Capelle pakt bij een overwinning de 2e periode, terwijl Woudrichem moet winnen om mee te blijven doen in de titelrace.

De heenwedstrijd op zaterdag 19 september in Woudrichem verloor Capelle met ruime cijfers (5-1). Gezien deze uitslag leek dit een kansloze nederlaag voor Capelle, maar toch creëerde Capelle met name in de eerste helft de nodige kansen, maar ging hier slordig mee om. Woudrichem was daarentegen zeer effectief en liep hierdoor uit naar een ruime overwinning. De laatste thuiswedstrijd van Capelle tegen Woudrichem is overigens al weer even terug. Op 14 november 2009 won S.V. Capelle in 3D met 2-1 van Woudrichem dankzij doelpunten van Onno Damen en Tjeu Hamers.

Het belooft zaterdag een spannende wedstrijd te worden, die onder leiding staat van scheidsrechter C.P.A.H. Verstraten uit Zegge. Aanvang: 14.30 uur. Om 13.15 uur spelen S.V. Capelle F2 en Woudrichem F2 een voorwedstrijd.

capelle-woudrichem-2009

S.V. Capelle – Woudrichem (2009)