a.s. za 6-7: Regioteam – RKC Waalwijk

Zaterdag 6 juli wordt op het Mandemakers Sportpark van S.V. Capelle de jaarlijkse wedstrijd tussen het Regioteam De Langstraat en RKC Waalwijk gespeeld. Aanvang: 14.30 uur. Deze wedstrijd staat ook in het teken van Villa Pardoes, waarvoor hopelijk een mooi bedrag zal worden opgehaald. Voor RKC Waalwijk is het de eerste oefenwedstrijd van hopelijk een mooi Eredivisie seizoen.

De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Killy Mandemakers, die geassisteerd wordt door Jeroen Teunissen van Manen en Danny IJpelaar.

Regioteam De Langstraat wordt zaterdag gecoacht door S.V. Capelle hoofdtrainer Antoin van Pelt. De selectie bestaat uit:

– Delano Boezer (Baardwijk)
– Sjors Lombarts (Baardwijk)
– Nyo Sulsters (Baardwijk)
– Kevin Vissers (Baardwijk)
– Bas van Helvoirt (RWB)
– Brent van Look (RWB)
– Julian Vos (NEO’25)
– Joey van Wanrooij (NEO’25)
– Nicky van Wanrooij (NEO’25)
– Maik Kemmeren (SSC’55)
– Amiel Reka (SSC’55)
– Mateus Lampert (S.V. Capelle)
– Johan Rosenbrand (S.V. Capelle)
– Bart Vermeulen (S.V. Capelle)
– Stefan Zopfi (S.V. Capelle)
– Mark van Gorp (Waspik)

Aandachtspunten:

– de entree van deze wedstrijd is voor iedereen vastgesteld op EUR 5,–. Voor de duidelijkheid: ook leden, sponsors en donateurs van S.V. Capelle betalen entree;

– kaarten zijn uitsluitend a.s. zaterdag verkrijgbaar aan de kassa bij de entree van S.V. Capelle. Deze opent om 13.00 uur;

– tijdens de gehele dag zal er geen drank uit glas verkocht worden: uitsluitend plastic. Geen alcohol < 18 jaar. Eventuele boetes worden verhaald op de overtreder, waarbij alle rechten voorbehouden worden;

– gezien de beperkte parkeergelegenheid het advies om niet met de auto de wedstrijd te bezoeken. Mocht je dit wel doen, blokkeer dan met je auto niet de wegen / poorten van het sportpark, zodat hulpdiensten er altijd door kunnen. Door de politie zal indien nodig verbaliserend opgetreden worden.