a.s. zaterdag: S.V. Capelle – GVV’63

Na de late winterperiode / afgelastingen speelt S.V. Capelle zaterdag weer thuis voor de competitie. Deze keer komt GVV’63 op bezoek. De uitslag van de heenwedstrijd in Gameren was begin november 1-1 (doelpunt: Davey van Balkom).

S.V. Capelle zag de laatste twee wedstrijden afgelast worden. De laatste competitiewedstrijd op zaterdag 17 februari eindige in een 1-2 overwinning bij Sparta’30. GVV’63 speelde een week later nog een wedstrijd en verloor deze met 2-0 van Altena. De laatste keer dat S.V. Capelle thuis voetbalde tegen GVV’63 was op zaterdag 2 april 2016. Toen werd met 4-3 van Gameren gewonnen. GVV’63 degradeerde dat seizoen, maar werd vorig seizoen kampioen en is dus nu weer in de 3e klasse actief.

S.V. Capelle zal zaterdag moeten winnen om in het spoor te blijven van koploper NOAD’32 c.q. kans te houden op de 2e periode. GVV’63 staat momenteel 5e en kan de punten ook goed gebruiken om aansluiting te houden met de subtop van 3D. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Jochem van Akooy uit Gorinchem. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark.

S.V. Capelle – GVV’63 (2016)