a.s. zaterdag: S.V. Capelle – HSSC’61

Na de zwaarbevochten 3-4 overwinning op Vuren speelt S.V. Capelle zaterdag thuis tegen HSSC’61 uit Hei- en Boeicop. Deze club uit de provincie Utrecht draait ook goed mee bovenin 3D en staat thans 4e. Zaterdag versloegen ze Sparta’30 met 3-1.

De uitwedstrijd tegen HSCC’61 in september 2018 eindigde in 2-2, maar het is lang geleden dat S.V. Capelle thuis voetbalde tegen deze tegenstander. Voor het laatst was dit op zaterdag 13 maart 2004 in de tweede klasse F. Deze wedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel.

Zaterdag kan S.V. Capelle bij winst goede zaken doen in de tweede periode, maar ook HSSC’61 heeft nog kans op deze periode. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden, die onder leiding staat van scheidsrechter Kadir Düzdüsen uit Dordrecht. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark.

HSSC’61 – S.V. Capelle (2018)