a.s. zaterdag: S.V. Capelle – NEO’25

De derby tegen NEO’25, die zaterdag 3 februari op het laatste moment werd afgelast, staat zaterdag weer op het programma. In de openingswedstrijd van het seizoen bij NEO’25 speelde S.V. Capelle na een rode kaart een groot deel van de wedstrijd met 10 man, maar toch wist S.V. Capelle een 1-0 achterstand om te buigen in een 1-2 overwinning (doelpunten: Jurgen van Selst / Vedad Hadzic). Vorig seizoen eindigde zowel de uitwedstrijd (3-3) als de thuiswedstrijd (0-0) in een gelijkspel.

S.V. Capelle speelde afgelopen zaterdag een slechte wedstrijd tegen Sleeuwijk en verloor met ruime cijfers. Dit was een tegenvaller na drie overwinningen. NEO’25 is bezig aan een goede serie en inmiddels opgeklommen naar de derde plaats. Zaterdag werd met 1-4 bij Willem II gewonnen. S.V. Capelle staat nog tweede in 3D, maar ziet de Sprangenaren steeds dichterbij komen. Het belooft dus een mooie derby te worden met als inzet de tweede plaats in 3D.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Paul Verhoeven uit Tilburg.

S.V. Capelle – NEO’25 (2017)

CIMG4840