a.s. zaterdag: S.V. Capelle – NEO’25

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark de derby tegen NEO’25. In het seizoen 2019-2020 won S.V. Capelle de laatste thuiswedstrijd met 3-2, waarbij in blessuretijd de 3-2 gemaakt werd. Een zwaar bevochten, maar zeker op basis van het laatste half uur dik verdiende overwinning (na een achterstand van 0-2).

S.V. Capelle is de competitie goed gestart en NEO ’25 heeft dit seizoen een minder goede start. De stand speelt echter in de derby meestal geen rol. S.V. Capelle wil graag bovenin mee blijven doen en NEO ’25 wil natuurlijk graag de eerste punten behalen. De punten zijn dus bij beide ploegen welkom en dus belooft het een interessante wedstrijd te worden.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Stan Claassen uit Deurne. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. s.v. Capelle wenst alle toeschouwers een mooie, spannende, maar bovenal sportieve wedstrijd toe.