a.s. zaterdag: S.V. Capelle – NOAD’32

Zaterdag vindt er een echter topper plaats op het Mandemakers Sportpark: nummer 2 S.V. Capelle ontvangt dan de koploper NOAD’32. Half oktober verloor S.V. Capelle enigszins geflatteerd de uitwedstrijd met 4-0. Een seizoen eerder eindigde zowel de thuis- (3-3) als uitwedstrijd (1-1) in een gelijkspel.

NOAD’32 en S.V. Capelle wonnen zaterdag allebei hun wedstrijden. NOAD’32 behaalde in Den Bosch een ruime 0-6 overwinning op BLC. S.V. Capelle had meer moeite met Sparta’30, maar won uiteindelijk ook met 1-2. NOAD’32 is bezig aan een zeer goed seizoen. Het verloor alleen van Sparta’30 (3-1) en speelde gelijk tegen GDC. De rest van de wedstrijden werd gewonnen. Het is dan ook overtuigend koploper met 5 verliespunten minder als S.V. Capelle. Bij winst van de Wijkenaren zaterdag wordt de voorsprong zeer comfortabel. S.V. Capelle zal dit vanzelfsprekend proberen te voorkomen. Bij een overwinning van Capelle wordt de titelstrijd weer spannend en blijft het ook kans houden op de tweede periodetitel.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Joost Bezemer uit Dordrecht. Aanvang: 14.30 uur.

S.V. Capelle – NOAD’32 (2017)

CIMG5036