a.s. zaterdag: S.V. Capelle – NOAD’32

Komende zaterdag ontvangt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark NOAD’32 uit Wijk en Aalburg, de nummer 4 van 3D. Op zaterdag 15 oktober eindigde deze wedstrijd in Wijk en Aalburg in 1-1. S.V. Capelle kwam toen pas in de slotfase langszij via een corner van Bart Vermeulen, die in de hoek van het NOAD’32 doel viel. Vorig seizoen eindigde de thuiswedstrijd in mei in een 2-0 overwinning voor S.V. Capelle, waardoor het zich op het laatste moment verzekerde van nacompetitie.

S.V. Capelle speelde afgelopen zaterdag een goede wedstrijd tegen koploper Woudrichem en verloor ongelukkig met 2-1. NOAD’32 had thuis moeite met Asperen en behaalde uiteindelijk een punt (1-1). Zowel S.V. Capelle als NOAD’32 hebben nog kans om de nacompetitie te behalen, waarbij beide partijen alleen belang hebben bij een overwinning. Genoeg elementen dus voor een spannende wedstrijd.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Leo van Heiningen uit Hendrik-Ido-Ambacht.

S.V. Capelle – NOAD’32 (2016)

S.V. Capelle - NOAD'32