a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Olympia’60

Zaterdag speelt S.V. Capelle thuis tegen het Dongense Olympia’60. S.V. Capelle kwam eerder dit seizoen in Dongen op een 0-2 voorsprong (2x Davey van Balkom), maar liet hierna Olympia’60 weer in de wedstrijd komen. Via doelpunten van Nick van Wanrooij en Pepijn Laurijsen werd het 2-2.

Voor dit seizoen was het al weer even geleden dat S.V. Capelle en Olympia’60 elkaar in competitieverband troffen. Dat was in het seizoen 2010-2011: het kampioensjaar van S.V. Capelle. Toen werd het in Dongen 1-1 (doelpunt: Tjeu Hamers) en thuis wist S.V. Capelle met 2-0 te winnen (doelpunten: Jurgen van Selst / Onno Damen).

S.V. Capelle herstelde zich van een matig paasweekend en won afgelopen zaterdag met 2-4 bij Altena. Olympia’60 is bezig aan een mindere serie. Het verloor 6 wedstrijden op rij en heeft de punten hard nodig om uit de onderste regionen weg te komen. S.V. Capelle zal moeten winnen om in het spoor te blijven van koploper NOAD’32 en dus belooft het zaterdag een leuke wedstrijd te worden.

De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Jef Priest uit Waalwijk. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark.

S.V. Capelle – Olympia’60 (2010)

20100925 S.V. Capelle - Olympia'60