A.s. zaterdag: S.V. Capelle – S.V. BLC

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark de wedstrijd tegen Bossche B.L.C.. In het seizoen 2018-2019 (30 september 2018) ruim 3 jaar geleden won S.V. Capelle deze thuiswedstrijd met 2-0. Alleen toen stond er ook een compleet ander team op het veld. Om enkele namen van toen te noemen: Onur, Serhan, Jurgen van Selst, Daryll-Lee Maasland, Jimmy Moonen, Vedad, Storm van Boxel etc. De doelpunten werden die dag gemaakt door Onur en Serhan.

Nu hebben we een compleet ander elftal met veel zeer jonge spelers (een aantal zijn zelfs 18 jaar) en een brede selectie. S.V. Capelle 1 is weer aan het bouwen onder de deskundige leiding van onze trainer Edin Curic. Er werd een zeer slecht bekertoernooi gespeeld, maar hierna volgde wel een mooie competitiestart. De laatste twee wedstrijden werden echter helaas verloren. Toch staan we op een mooie 5e plaats.

Zaterdag zal S.V. Capelle 1 graag weer de punten willen pakken, alleen moeten we niet vergeten dat ook B.L.C. een nog betere competitiestart heeft. Ze staan momenteel op een tweede plaats met 2 punten meer dan S.V. Capelle. Als er zaterdag gewonnen wordt, dan doen we weer mee om de bovenste plaatsen. Als dat niet lukt, dan zullen we het moeten doen met een plaats in de middenmoot van 3D.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Nico Opstraat uit Den Bosch. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. S.V. Capelle wenst alle toeschouwers een mooie, spannende, maar bovenal sportieve wedstrijd toe.