a.s. zaterdag: S.V. Capelle – S.V. BLC

Zaterdag ontvangt S.V. Capelle op het Mandemakers Sportpark het Bossche BLC. De laatste keer dat de Bosschenaren in Capelle op bezoek kwamen was in het seizoen 2015-2016. Dit was het seizoen dat BLC het kampioenschap kon vieren. Thuis speelde S.V. Capelle destijds met 0-0 gelijk, terwijl uit in Den Bosch met 2-3 werd gewonnen (doelpunten: Arnold van Pelt, Ate Zijlmans en Jurgen van Selst).

De heenwedstrijd eerder dit seizoen werd op 25 november door S.V. Capelle met ruime cijfers gewonnen: 0-7. BLC verkeerde langere tijd in de degradatiezone, maar is hier weer uit gekomen door een goede resultaatreeks. Zo werd afgelopen zaterdag met 5-0 gewonnen van Willem II. BLC is echter nog niet veilig en zal zaterdag weer voor een goed resultaat moeten gaan. Dit geldt ook voor S.V. Capelle in het kader van de strijd om de tweede plaats. S.V. Capelle heeft de laatste tijd wisselende resultaten: zaterdag werd ongelukkig met 1-0 verloren bij GDC. Capelle zal de komende drie wedstrijden betere resultaten moeten behalen om definitief een periodetitel binnen te halen. Dit te beginnen met de wedstrijd tegen BLC. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Anco Westdorp uit Tholen. Aanvang: 14.30 uur.

S.V. Capelle – BLC (2015)