a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Sleeuwijk

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle thuis tegen Sleeuwijk. In de laatste editie op 29 april verloor S.V. Capelle thuis met maar liefst 1-5 van deze tegenstander. Namens S.V. Capelle scoorde toen Ate Zijlmans. In Sleeuwijk verloor S.V. Capelle vorig seizoen ook en wel met 3-1 (doelpunt: Raman Morad).

S.V. Capelle is aan een goede serie bezig en klom na de 0-7 uitoverwinning bij BLC op naar de 2e plaats in 3D. Sleeuwijk staat thans in de brede middenmoot en is dit seizoen wisselvalliger: goede wedstrijden worden afgewisseld met mindere. Zaterdag verloor het thuis met 0-2 van Altena. Sleeuwijk zal op revanche uit zijn, terwijl S.V. Capelle zal moeten winnen om niet op te grote afstand te komen van koploper NOAD’32. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Paul Verhoeven uit Tilburg.

S.V. Capelle – Sleeuwijk (2017)

CIMG5175