a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Sleeuwijk

Na de mooie 1-3 overwinning uit bij SSC’55 speelt S.V. Capelle komende zaterdag weer thuis. Deze dag wordt gevoetbald tegen de nummer twee van 3D Sleeuwijk. S.V. Capelle verloor in november de heenwedstrijd met 3-1 (doelpunt: Raman Morad). De laatste thuiswedstrijd op zaterdag 12 september 2015 wist S.V. Capelle met 2-1 te winnen

S.V. Capelle won zaterdag in de Vrijhoeve en ook Sleeuwijk behaalde een overwinning: in de slotfase werd een 1-2 achterstand tegen NEO’25 omgezet in een 3-2 overwinning. Sleeuwijk is al zeker van de nacompetitie. S.V. Capelle heeft nog een kans hierop, maar zal dan in ieder geval de laatste drie wedstrijden moeten winnen en is dan ook nog afhankelijk van de resultaten van andere teams. Daarom geen gemakkelijke opgave, maar nog wel een doel om voor te voetballen.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Arie Kant uit Giessen.

S.V. Capelle – Sleeuwijk (2015)

Capelle - Sleeuwijk-2015