a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Sparta’30

S.V. Capelle speelt zaterdag thuis tegen het Andelse Sparta’30. S.V. Capelle heeft na het behalen van de periodetitel een matige serie neergezet, waarbij het drie nederlagen op rij leed. Hierdoor zijn de titelkansen vrijwel nihil geworden, maar zal S.V. Capelle zich wel moeten richten op de tweede plaats in 3D. Alleen dan is S.V. Capelle namelijk zeker van een thuiswedstrijd in de eerste ronde van de nacompetitie. Sparta’30 behaalde recent betere resultaten: het won de laatste twee wedstrijden en staat veilig in de middenmoot. Bovendien doet het nog mee voor de derde periodetitel. De Andelnaren hebben er dus belang bij om de goede serie voort te zetten.

De heenwedstrijd eerder dit seizoen eindigde in een 1-4 overwinning voor S.V. Capelle via doelpunten van Onur Ulusan (2x), Serhan Eyupoglu en Stefan Zopfi, terwijl in de laatste thuiswedstrijd in mei 2018 S.V. Capelle en Sparta’30 met 2-2 gelijkspeelden.

Zaterdag wordt er om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Rick van den Berge.

S.V. Capelle – Sparta’30 (2018)