a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Sparta’30

Zaterdag speelt S.V. Capelle de laatste competitiewedstrijd in 3D thuis tegen het Andelse Sparta’30. De heenwedstrijd in Andel eindigde eerder dit seizoen in een 1-2 overwinning voor Capelle (doelpunten: Vedad Hadzic en Davey van Balkom). In het vorige seizoen 2016-2017 speelde S.V. Capelle thuis met 3-3 gelijk tegen Sparta, terwijl uit met 0-2 gewonnen werd.

S.V. Capelle won zaterdag met 1-2 bij Willem II en stelde hierdoor de 2e plaats en nacompetitievoetbal veilig. Voor Capelle staan er zaterdag geen belangen meer op het spel. Dit is anders voor Sparta’30. De Andelnaren zijn nog niet helemaal veilig en kunnen de punten daarom nog goed gebruiken. Door een goede serie staan ze bovendien in de 3e periode op de tweede plaats. Zaterdag werd met 2-1 van GDC gewonnen. Mocht Sparta’30 zaterdag nogmaals winnen, dan maken ze nog kans op de laatste periodetitel.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Rick van Rijn uit Geffen. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark.

S.V. Capelle – Sparta’30 (2016)