a.s. zaterdag: S.V. Capelle – SSC’55

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark de derby tegen SSC’55. Vorig seizoen wist S.V. Capelle thuis een zwaarbevochten overwinning te behalen met 1-0 (doelpunt: Sijmen Branderhorst) en ook in de Vrijhoeve won S.V. Capelle van SSC’55 en wel met 1-3 (doelpunten: 3x Davey van Balkom).

Voor het afgelopen inhaalweekend wist S.V. Capelle bij nummer twee GVV’63 met 1-1 gelijk te spelen. SSC’55 verloor thuis de derby van NEO’25 met 1-2 en zakte hierdoor af naar een gedeelde laatste plaats in 3D. SSC’55 zal deze plaats snel willen verlaten en de drie punten mee uit Capelle willen nemen, terwijl S.V. Capelle zelf ook zal moeten winnen om mee te blijven doen om de bovenste plaatsen. Het belooft dus een spannende wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Rick van Rijn uit Geffen.

S.V. Capelle – SSC’55 (2016)