a.s. zaterdag: S.V. Capelle – SSC’55

Na het vrije carnavalsweekend hervat S.V. Capelle zaterdag weer de competitie met de derby thuis tegen SSC’55. De uitwedstrijd in de Vrijhoeve eindigde eerder dit seizoen in een 1-3 overwinning voor S.V. Capelle. Ook de vorige thuiswedstrijd in het seizoen 2017-2018 werd door S.V. Capelle gewonnen en wel met 4-2 (doelpunten: Davey van Balkom, Serhan Eyupoglu, Jurgen van Selst en eigen doelpunt SSC’55).

Zowel S.V. Capelle als SSC’55 verloren de laatste wedstrijd. S.V. Capelle zag in de slotfase Everstein voorbij komen (1-2), terwijl SSC’55 met 4-1 verloor bij koploper Sleeuwijk. S.V. Capelle zal zaterdag willen winnen om in het spoor te blijven van Sleeuwijk en Everstein, terwijl SSC’55 de punten goed kan gebruiken om afstand te nemen van de laatste plaats in 3D. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Ron Huser uit Middelburg. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark.

S.V. Capelle – SSC’55 (2017)