afscheid bestuurslid Ad de Jong

Ad de Jong moest enige tijd terug stoppen als bestuurslid bij S.V. Capelle in verband met zijn nieuwe rol als wethouder bij de gemeente Waalwijk. Afgelopen vrijdag werd met een etentje afscheid van hem genomen. Ad is de nodige jaren actief geweest bij S.V. Capelle. In zijn jonge jaren als voetballer bij S.V. Capelle voorganger HNC en ook nog kort bij S.V. Capelle. Hierna heeft Ad de diverse rollen vervuld bij S.V. Capelle zoals elftalleider, selectiecoördinator en bestuurslid, waarvan de laatste jaren als secretaris. Ad kreeg als aandenken een S.V. Capelle beeldje, terwijl zijn vrouw Jeeke door S.V. Capelle voorzitter Coert van Caem een mooie bos bloemen overhandigd kreeg. S.V. Capelle bedankt Ad voor zijn inzet voor S.V. Capelle en wenst hem veel succes toe als wethouder bij de gemeente Waalwijk. Ad zal verder nog regelmatig bij S.V. Capelle aanwezig zijn: zo blijft hij de punten verzamelen bij de thuiswedstrijden van S.V. Capelle 1 voor de “man of the match”: de Vos-Van Wijlen man.