Bier Buiken Bokaal 2.0

Zaterdag 28 mei vond op het Mandemakers Sportpark van S.V. Capelle weer het 5 tegen 5 miniveld voetbaltoernooi plaats om de Bier Buiken Bokaal 2.0. Na het geslaagde toernooi van vorig jaar was ook deze editie zeer geslaagd.

Onder goede weersomstandigheden begonnen 24 teams ‘s ochtends aan het toernooi. Na de poule wedstrijden werden aan het einde van de middag de finales gespeeld. De Bier Buiken Bokaal werd gewonnen door “Fiets hem erin”, die in de finale het team van “Mannen drinken bier” versloegen. De “Faro Boys” legden beslag op de 3e plaats. Naast het voetbaltoernooi was er ook nog een bierfietsen toernooi dat gewonnen werd door “Golfteam het hertje”. De sportiviteitsprijs ging naar “Het G-team”.

Tijdens het toernooi was er volop muziek met DJ duo Piet & John. Na het toernooi volgde nog een gezellige feestavond met Feest DJ Stefan en optredens van de artiesten Martino en Monique Timmermans.

S.V. Capelle bedankt de organisatie van de Bier Buiken Bokaal en de Vriendenclub S.V. Capelle voor de goede organisatie van dit toernooi. Ook gaat dank uit naar de betrokken vrijwilligers / scheidsrechters en de vele sponsoren. Jan Sprangers maakte bijgaande foto’s:

Fotoverslag Bier Buiken Bokaal 2.0

Interview Langstraat Radio:

De Loterij
2 prijzen van de loterij zijn niet opgehaald:
– 850 geel; 4e prijs Philips Senseo
– 865 geel; 11e prijs Radiografische klok

Deze prijswinnaars kunnen mailen naar bierbuikenbokaal@ziggo.nl