BIER BUIKEN BOKAAL 5.0

Zaterdag 15 juni vond op het Mandemakers Sportpark van S.V. Capelle al weer de 5e editie plaats van het 5 tegen 5 miniveld voetbaltoernooi om de Bier Buiken Bokaal. Net als de eerdere edities was ook dit toernooi weer zeer geslaagd.

‘s Ochtends begonnen 24 teams aan het toernooi. Na de poulewedstrijden werden aan het einde van de middag de finales gespeeld. De Bier Buiken Bokaal werd gewonnen door de “Faro Boys”, die in de finale het team van “FC Kom op tan” versloegen. Het team “Sprang-City” legde beslag op de 3e plaats. Naast het voetbaltoernooi was er ook nog een poortjes schieten spel dat gewonnen werd door “De Kapelletjes”. De sportiviteitsprijs ging naar “BT Balvaria”.

Tijdens het toernooi was er volop muziek met DJ duo Piet & John. Na het toernooi volgde nog een gezellige feestavond met DJ Robin van Herwijnen.

S.V. Capelle bedankt de organisatie van de Bier Buiken Bokaal en de Vriendenclub van S.V. Capelle voor de goede organisatie van dit toernooi. Ook gaat dank uit naar de betrokken vrijwilligers / scheidsrechters / kantinepersoneel en de vele sponsoren.

Enkele prijzen van de loterij zijn nog niet opgehaald:

4e prijs; Levensmiddelenmand => 507
7e prijs; Waardebon t.w.v. 25€ Schaafstra => 396
8e prijs; Dinerbon t.w.v. 30€ de Witte Brug => 69
11e prijs; Pakket van Vivo lekkernijen => 230
12e prijs; Pakket van Vivo lekkernijen =>311

De winnaars kunnen contact opnemen met bierbuikenbokaal@ziggo.nl om de prijzen af te halen.

Zie ook: fotorapportage Bier Buiken Bokaal 5.0