bier buiken bokaal 6.0

Zaterdag 11 juni vond op het Mandemakers Sportpark van S.V. Capelle al weer de 6e editie plaats van het 5 tegen 5 miniveld voetbaltoernooi om de Bier Buiken Bokaal. Net als de eerdere edities was ook dit toernooi weer zeer geslaagd.

‘s Ochtends begonnen 23 teams aan het toernooi. Na de poulewedstrijden werden aan het einde van de middag de finales gespeeld. De Bier Buiken Bokaal werd gewonnen door de “Spetterpupkes”, die in de finale het team van “ZVV Waespijck” versloegen. Het team “Wordt niet gevoetbald” legde beslag op de 3e plaats. Naast het voetbaltoernooi was er ook nog een rodeo spel dat gewonnen werd door “Een bal komt uit de jus”. De sportiviteitsprijs ging naar “Opgeraapt Zooike”.

Tijdens het toernooi was er volop muziek met DJ duo Piet & John. Na het toernooi volgde nog een gezellige feestavond met Feest DJ Bart.

S.V. Capelle bedankt de organisatie van de Bier Buiken Bokaal en de Vriendenclub van S.V. Capelle voor de goede organisatie van dit toernooi. Ook gaat dank uit naar de betrokken vrijwilligers / scheidsrechters / kantinepersoneel en de vele sponsoren.