buisafrastering veld A

Eind augustus was er de melding dat de historische betonpaaltjes rondom veld A door de onderhoudsploeg waren verwijderd. Begin oktober, dus enkele weken geleden, is er door de onderhoudsploeg een buisafrastering geplaatst rond veld A. Het was voor de betrokken S.V. Capelle vrijwilligers een groot project: normaal wordt er met halve dagen gewerkt, maar nu waren het een aantal hele dagen. Met een doorlooptijd van een week was het totale project afgewerkt en hiervoor zijn complimenten op zijn plaats. Wel is er nog een enige nazorg nodig, maar dat wordt binnenkort nog gerealiseerd.

S.V. Capelle bedankt alle betrokken vrijwilligers voor hun inzet. Daarnaast worden ook Hoveniersbedrijf Dennis Snijders, Verhagen Kaatsheuvel, G.B. van den Broek Totaalbouw en Ton van den Hoven bedankt voor het leveren van gereedschappen / materialen e.d.. Foto’s: MW fotografie.