geslaagd onderling toernooi / pubquiz

Zaterdag 5 januari werd het nieuwe jaar bij S.V. Capelle begonnen met het traditionele onderlinge toernooi. Hierna volgde de Nieuwjaars Pubquiz, waarbij sprake was van een mooie opkomst: 21 teams deden mee. Na diverse rondes werden de prijswinnaars bekendgemaakt. Het winnende team bestond uit Davey van Balkom, Arnold van Pelt, Jurgen van Selst, Tjeerd Verhoeven en Wijnand Timmermans. Deze mogen een wedstrijd van Bayern Leverkusen bezoeken. De diverse prijzen werden beschikbaar gesteld door The Quiz Twins (TQT), Brabant Expres, Keuken Kampioen, Tolgahan Kaatsheuvel, Van Ark Schilderwerken en Vriendenclub S.V. Capelle.

Sponsors, organisatie (Johan Rosenbrand, Stefan Zopfi en The Quiz Twins) en deelnemers bedankt!