GO WAALWIJK FIFA CUP

SPEEL TEGEN JOUW EIGEN CLUBGENOTEN EN WIN EEN TICKET VOOR DE WAALWIJKSE FINALE!

Op initiatief van vv S.S.C.’55 hebben GO Waalwijk, Tavenu, Pro Players en de e-sporters van RKC Waalwijk de handen ineen geslagen. Tijdens de kerstvakantie organiseren we de voorrondes van de GO Waalwijk FiFA Cup.

Alle voetbalverenigingen in gemeente Waalwijk doen mee! Wil jij namens jouw club meedoen aan de Waalwijkse finale en kans maken op één van de geweldige prijzen? Lees dan hoe je meedoet en kans maakt op een ticket voor de finale!

De voorrondes vinden plaats op meerdere dagen. Als lid van SV Capelle kun jij je aanmelden voor de voorronde op zaterdag 2 januari. Let op: het online toernooi begint om 12.00 uur.

Deelname is GRATIS! Alle jeugdleden kunnen meedoen

Let op: vol = vol! Meld je dus zo snel mogelijk aan.

Inschrijven kan tot en met 2 januari 11.30 uur.

Zo meld je je aan:
• Klik op de volgende link om je aan te melden: aanmelden GO WAALWIJK FIFA CUP
(hier vind je ook alle toernooiregels)
• Registreer je met je naam, geboortedatum, mailadres en vul natuurlijk ook de naam van jouw club in
• Activeer je account via je e-mailbox
• Vul je online PSN-accountnaam in op je profiel
• Selecteer opslaan
• Navigeer naar de pagina van het toernooi
• Selecteer het online toernooi waaraan je wilt deelnemen en klik op ‘nu inschrijven’

Heb je problemen met inschrijven? Neem dan contact op met toernooiorganisator Pro Players via social media: Instagram: @proplayersnl / Facebook: Proplayersnl

De voorbereiding
Volg GO Waalwijk op Instagram: @gowaalwijk / Facebook: gowaalwijk. Binnenkort delen de e-spelers van RKC Waalwijk handige tips & trucs voor FiFA-spelers!

De voorronde op woensdag 30 december
• Zorg dat je een half uur voor aanvang toernooi ingelogd bent op de website en ga naar de toernooipagina. Meer info over de toernooidag vind je hier: info toernooidag GO WAALWIJK FIFA CUP
• Kun of wil je niet meedoen, maar wil je je clubgenoten wel volgen? Dat kan via de volgende link: GO WAALWIJK FIFA CUP
• Aan het einde van de dag weten wie de 4 beste FIFA-spelers zijn van onze club! Zij gaan SV Capelle vertegenwoordigen tijdens de grote Waalwijkse finale, waar ze het zullen opnemen tegen de winnaars van de andere 6 voetbalverenigingen.

De finale!
De finale vindt plaats in de GameRoom in het Mandemakers Stadion van RKC Waalwijk. De datum is nog niet bekend: zodra het weer veilig kan, plannen we de finaledatum! Alle clubs worden hier tijdig over geïnformeerd.

De prijzen
• De winnaar plaatst zich automatisch voor de Waalwijkse Kampioenschappen FiFA die jaarlijks bij RKC Waalwijk plaatsvinden en waar een e-sports contract één van de prijzen is.
• Eeuwige roem voor jouw club én een fantastische wisselbeker voor je club.
• De winnaar krijgt een eigen bokaal én wint een exclusief dagje meekijken tijdens een eDivisiedag in de Mandemakers GameRoom bij RKC Waalwijk.