Indelingen jeugd S.V. Capelle 2018-2019

Bijgaand kun je de indelingen voor het seizoen 2018-2019 van de jeugdspelers van S.V. Capelle vinden. In dit bestand ontbreken de lijsten van de MO17, MO13, JO7 en JO5: deze groepen zullen op een later moment gepubliceerd worden.

Als technische commissie zijn we blij te kunnen vermelden dat bij bijna alle teams de trainers zijn ingevuld, alleen voor de JO9-2 zoeken wij nog een trainer/leider. Hieronder een overzicht van de trainers van de JO19 tot en met de JO13. De trainers van de JO11 tot en met de JO9 zijn bij de indelingen te vinden.

Ook in het seizoen 2018-2019 zal succestrainer Martino van den Broek het scepter zwaaien over onze JO19-1. Martino heeft bewezen een echte teambuilder te zijn en heeft dit de afgelopen drie seizoen bij zowel de JO17-1 als de JO19-1 laten zien. Wij zijn daarom ook verheugd dat Martino ook volgend seizoen te bewonderen is op het Mandemakers Sportpark.

Voor onze JO17-1 hebben we een uniek duo weten te creëren, vader en zoon Verduijn. Wie S.V. Capelle kent, kent ook Kees en Arjen Verduijn. Een familie welke jaar en dag bij S.V. Capelle komt en echte clubmensen zijn. Wij zijn verheugd te melden dat wij beide bereid hebben gevonden om volgend seizoen de JO17-1 te trainen.

Misschien nog wel specialer is dat we ook een derde generatie van de familie Verduijn aan de trainersstaf kunnen toevoegen. Rick Verduijn, zoon van Arjen en kleinzoon van Kees, zal volgend seizoen zijn trainersdebuut gaan maken bij de JO15-1. Hij zal hierbij ondersteund worden door zijn opa Kees. Als club vinden we het ook belangrijk om enthousiaste jongens uit de jeugd een kans te geven in het trainersvak. Daarnaast kon het natuurlijk niet anders dat ook (klein)zoon Rick zijn opwachting als trainer zou gaan maken.

Bij de JO13-1 hebben we de twee grootste voetbalkenners uit Sprang-Capelle en omstreken gepositioneerd. Dion de Been en Peter van Peer gaan deze talentvolle groep met spelers een verdere stap in hun ontwikkeling laten zetten. Met deze twee heren zal alles in en buiten het veld tot in de puntjes geregeld zijn. Wel zijn we nog op zoek naar een enthousiaste trainer welke de staf wilt versterken.

Wij wensen iedereen alvast een fijne vakantie!

Mochten er nog vragen zijn, dan kun je je zich richten tot Peter Kant. Deze is te bereiken via jeugdcoordinator@svcapelle.nl of via het telefoonnummer 06-20110412

VOORLOPIGE INDELING JEUGD S.V. CAPELLE 2018-2019