onderling toernooi / pubquiz 2019

Beste Capellenaren,

Op zaterdag 5 januari wordt er door Johan Rosenbrand en Stefan Zopfi weer een onderling toernooi / pubquiz georganiseerd!

Dit jaar wordt het een echte pubquiz! Met meer algemene vragen dan de afgelopen jaren! We zijn druk met de voorbereiding bezig dus verdere info volgt snel …

Vooraf, zo rond de klok van 12 uur, willen we beginnen met het gemengde onderling toernooi voor alle voetballende leden vanaf de JO17 / MO17.

Tussen 11.15 uur en 11.45 uur kun je je aanmelden voor het toernooi. Hierbij zijn de volgende teams uitgenodigd voor deelname aan het toernooi:

Senioren: 1, 2, 3, 4

Dames: 1

Junioren: J017, MO17 en JO19

Bij aankomst graag je EERST MELDEN in de bestuurskamer bij Johan Rosenbrand en Stefan Zopfi.

Tussen 11.45 uur en 12.00 uur worden de teams en poule indeling bekendgemaakt en om 12.15 uur beginnen de eerste wedstrijden. De wedstrijden duren 15 minuten en worden gespeeld op een half veld.

Na het toernooi, wanneer iedereen onder het genot van een kom warme erwtensoep weer is opgewarmd, gaan we starten met de pubquiz!

Fijne feestdagen en tot 5 januari bij de pubquiz en onderling toernooi!

Johan en Stefan
pubquiz@svcapelle.nl