onderscheiding Marcel Wagemakers

In deze bijzondere tijden kreeg S.V. Capelle bestuurslid Marcel Wagemakers vanmorgen het bericht dat hij een Koninklijke onderscheiding zal ontvangen. Gezien de omstandigheden gebeurde dit niet in het gemeentehuis van Waalwijk, maar bij Marcel thuis voor de deur waar burgemeester Kleijngeld hem via de telefoon van het mooie nieuws op de hoogte bracht. Het lintje zal t.z.t. nog uitgereikt worden op een landelijke bijeenkomst.

De Koninklijke onderscheiding is aan Marcel toegekend voor zijn langdurige inzet voor S.V. Capelle en daarnaast ook voor zijn vrijwilligerswerk voor de Hervormde Gemeente Sprang. Marcel trad in 1977 toe tot het bestuur van S.V. Capelle voorganger H.N.C. en was na de fusie vanaf 1986 bestuurslid van S.V. Capelle. Derhalve meer dan 40 jaar inzet voor de voetbalsport in Capelle en dus een meer dan welverdiend lintje. S.V. Capelle hoopt nog lange tijd van de inzet van Marcel gebruik te kunnen maken. Ook gaat dank uit naar Marcel’s vrouw Ans: zij zorgt er mede voor dat Marcel zo veel tijd aan het vrijwilligerswerk kan besteden. Familie Wagemakers, van harte proficiat!