online FIFA20 toernooi

Waarschijnlijk duurt het lang dat we elkaar weer in ons blauwe tenue op Mandemakers sportpark zien, afgelopen donderdag zat ik wat te brainstormen met mijn boys om toch iets leuks te verzinnen om de tijd door te komen en toch met elkaar in contact te blijven al is het dan op afstand. Ervaring met toernooien organiseren heb ik genoeg alleen online wordt een nieuwe uitdaging.

Op dit moment ongeveer 20 aanmeldingen dus er blijkt interesse te zijn. Nu kijken of we op korte termijn iets op kunnen zetten. Het is de bedoeling om uiterlijk eind volgende week te starten. Aanmelden kan t/m uiterlijk donderdag 2 april.

Wil je mee doen en ben je lid van S.V. capelle of ben je familie van een lid, geef je dan op via onderstaand mailadres: wedstrijden-jeugd@svcapelle.nl

Naam: ……….
Team waar je in speelt bij S.V> Capelle: ……….
Console: ……….
Spelersnaam op de console: ……….
Mobiel nr: ………..
Emailadres: ……….

Hoe kun je deelnemen?
– Je moet de beschikking hebben over een PS4 of een Xbox
– Je moet in het bezit zijn van FIFA20
– Je moet Online kunnen spelen
– Alle leeftijden mogen mee doen, ook ouders broertjes of zusjes

Spelregels:
– Je speelt online vriendschappelijk tegen de tegenstander op het toernooischema
– Je speelt met je FUT Team of met een willekeurig team
– Speelduur is 2 x 6 minuten
– Uitslag wordt doorgegeven d.m.v. een screenshot van de uitslag te sturen naar de organisatie
– Bij een gelijkspel tijdens de poulefase wordt er niet doorgespeeld d.m.v. verlenging of strafschoppen
– Er zijn 5 Poules
– JO7 tot JO10
– JO11 tot JO13
– JO14 tot MO17
– JO19 Senioren etc.
– Xbox alle leeftijden
– Na de poules maken we een verliezers en winnaars poule, met uiteindelijk twee winnaars

In de loop van volgende week zal het wedstrijdschema gemaakt worden. Onderling zal dan bepaalt moeten worden wanneer er gespeeld gaat worden, maar dat kan geregeld worden via de game, WhatsApp of per mail.

Hulp bij het verwerken van de uitslagen is altijd welkom: dat kan geregeld worden via Excel online. Laat ff weten als je daar aan mee wil werken.

Marco de Bie