Oosterhout VR – S.V. Capelle VR: 0-22

Het werd een doelpuntrijke wedstrijd uit bij vv Oosterhout. Het was al na 1,5 minuut 0-1 door Esther. Die maakte haar solo af door te scoren, het zelfde wat ons vorige week overkwam. Alleen nu had de tegenstander minder weerstand, want de kansen vielen als appels van de boom. In de 14e minuut scoorde Melissa op aangeven van Esther de 0-2 met hulp van de keepster. De voorsprong konden we verder uitbuiten en dat deed Ilse met een goed gericht afstandsschot: 0-3. Melissa werd goed aangespeeld en gaf de bal goed voor en Esther kon de 0-4 maken. Rian krijgt balbezit en tikt de bal door naar Esther die bekwaam afrondde: 0-5. Een schot uit de tweede lijn die op de lat kwam, de terugspringende bal belandde bij Chantal in de voeten en die ronde gelijk af 0-6. Ilse kwam in de 16 meter na een goede aanval vanuit het middenveld en scoorde de 0-7. Een uittrap van de keepster van Oosterhout belandde bij Nina en die wist er wel raad mee en scoorde de 0-8.Het afwerken op de training had zijn uitwerking bij Chantal: een goed afstandsschot en we gingen rusten met 0-9.

Na rust een kwartier wat rustig aan gedaan en toen was de tegenstander gebroken en vanaf de 60e minuut waren ze op. Simpel spelen, bal in de voeten spelen, af en toe een solo, goed combineren om voor het doel te komen van achteruit, samenspel, afstandsschoten, het kwam allemaal voorbij,de bal goed inspelen even terugleggen en afronden. Melissa scoorde nog 4x, Rianne 3x, Nina 2x, Esther 2x en Ilse en Joyce 1x. Goed gedaan op een zwaar veld, allemaal een goede inzet laten zien. Ik hoop jullie allemaal van de week weer op de training te zien voor de volgende wedstrijd thuis tegen SSC`55 zaterdag om 12.00 uur. Proficiat dames!

Johan Luijten
trainer S.V. Capelle dames