paasprogramma S.V. Capelle 1

S.V. Capelle gaat een druk Paasweekend tegemoet met wedstrijden op zowel zaterdag als maandag. Zaterdag wacht in de Vrijhoeve de derby tegen SSC’55. SSC’55 zal uit zijn op revanche na de eerdere nederlaag dit seizoen bij S.V. Capelle (4-2). Naast een eigen doelpunt van SSC’55 scoorden die zaterdag namens S.V. Capelle Davey van Balkom, Jurgen van Selst en Serhan Eyupoglu. SSC’55 heeft de punten hard nodig in de degradatiestrijd, terwijl S.V. Capelle zal moeten winnen om NOAD’32 te kunnen blijven achtervolgen. Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op sportpark Van Wijlen. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Roy Labeur uit Steenbergen.

Na de derby zaterdag volgt voor S.V. Capelle maandag op het eigen Mandemakers Sportpark de topper tegen koploper NOAD’32. De uitwedstrijd in Wijk eindigde in een ruime 4-0 overwinning voor NOAD’32. S.V. Capelle zal het dus beter moeten doen dan toen om NOAD’32 te verslaan. Vorig seizoen eindigde de thuiswedstrijd in een doelpuntrijk 3-3 gelijkspel. Afgelopen zaterdag leed S.V. Capelle thuis puntenverlies tegen Herovina (1-1), terwijl NOAD’32 in de slotfase wel won van SSC’55 (2-1) en hierdoor weer de koppositie veroverde. Het belooft maandag een mooie wedstrijd te worden, die onder leiding staat van scheidsrechter Danny van Wijk uit Hendrik-Ido-Ambacht. Aanvang: 14.30 uur.

S.V. Capelle – NOAD’32 (2017)

CIMG5071

S.V. Capelle – SSC’55 (2017)

DSCN1918