RABO CLUBSUPPORT 2019

Nog niet gestemd? Breng dan uiterlijk a.s. zondag nog je stem uit!

Vanaf vrijdag 27 september kunnen leden van Rabobank De Langstraat stemmen in het kader van Rabo ClubSupport (voorheen bekend als Rabobank Clubkas Campagne). De Rabobank leden ontvangen hiervoor een persoonlijke stemkaart per post, die deze week bezorgd wordt. Graag meteen even stemmen op S.V. Capelle! Vraag ook je familie / kennissen dit te doen, want hoe meer stemmen des te groter het sponsorbedrag voor S.V. Capelle. Er kan gestemd worden tot en met zondag 13 oktober.

Log met je stemcode in via deze link:

stemmen Rabo ClubSupport

Ieder lid heeft 5 stemmen. Je kunt maximaal 2x op S.V. Capelle stemmen.

Bovenstaande betekent dat je na het steunen van S.V. Capelle 3 stemmen overhoudt. Met tennisvereniging TC Raoktum en IJsclub Het Eendennest hebben we afgesproken dat we elkaar bij deze actie zullen steunen. Bij deze daarom het advies om ook op deze mooie verenigingen uit Sprang-Capelle te stemmen.

Bedankt voor je stem!

N.b.: stemmen is een kleine moeite. Mocht het je echter niet lukken om te stemmen, gooi dan de stemkaart niet gelijk weg, maar mail de stemcode naar clubkas@svcapelle.nl