Rabo ClubSupport 2021

Vanaf maandag 4 oktober kunnen leden van Rabobank De Langstraat weer stemmen in het kader van Rabo ClubSupport.

Stemmen kan via de Rabobank app of Rabobank internetbankieren (‘Zelf regelen’, ‘Mijn Lidmaatschap’ en vervolgens Rabo ClubSupport).

Ben je klant van Rabobank De Langstraat, maar nog geen lid? Iedere klant vanaf de leeftijd van 12 jaar kan gratis lid worden en mag hierna stemmen. Het lidmaatschap kan aangevraagd worden via de Rabobank app (‘Zelf regelen’ / ‘Lidmaatschap’) of via de Rabobank website.

Graag maandag 4 oktober meteen even stemmen op S.V. Capelle! Vraag ook je familie / kennissen dit te doen, want hoe meer stemmen des te groter het sponsorbedrag voor S.V. Capelle. Er kan gestemd worden tot 25 oktober.

Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. Met tennisvereniging TC Raoktum en IJsclub Het Eendennest hebben we afgesproken dat we elkaar bij deze actie zullen steunen. Bij deze daarom het advies om ook op deze mooie verenigingen uit Sprang-Capelle te stemmen.

Bedankt voor je stem!