Rabobank Clubkas Campagne

Vanaf dinsdag 11 oktober kunnen leden (twaalf jaar of ouder) van Rabobank De Langstraat stemmen in het kader van de Rabobank Clubkas Campagne. De persoonlijke stemkaart ontvang je binnenkort. Graag meteen even stemmen op S.V. Capelle! Vraag ook je familie / kennissen dit te doen, want hoe meer stemmen des te groter het sponsorbedrag voor S.V. Capelle. Er kan gestemd worden tot en met vrijdag 21 oktober.

Log met je stemcode in via deze link:

stemmen Rabobank Clubkas Campagne

Ieder lid heeft 5 stemmen. S.V. Capelle vind je door rechtsboven “S.V. Capelle” in te typen in het zoekveld, dan wel in de rij verenigingen onder de “S”.

Je kunt maximaal 2x op S.V. Capelle stemmen door twee maal op het groen-witte kruisje te klikken.

Bovenstaande betekent dat je na het steunen van S.V. Capelle 3 stemmen overhoudt. Met tennisvereniging TC Raoktum en IJsclub Het Eendennest hebben we afgesproken dat we elkaar bij deze clubkas campagne zullen steunen. Bij deze daarom het advies om ook op deze mooie verenigingen uit Sprang-Capelle te stemmen.

Klik na het stemmen rechtsboven op het “oranje > teken”, hierna op “bevestig mijn stemmen” en tot slot op “keuze verzenden” en je hebt gestemd.

Bedankt voor je stem!

Rabobank Clubkas Campagne