S.V. Capelle keepersclinic za 16-6

Het was druk zaterdag 16 juni op het sportcomplex van S.V. Capelle aan de Juffrouwsteeg. Om half tien begonnen de toernooien van onder meer de JO7 en JO9 en vanaf 10.00 uur open dag met mascotte VOSCA. Er werden heel wat wedstrijdjes gespeeld en foto’s gemaakt met VOSCA. Die viel goed in de smaak bij de kinderen. Rond 13.00 uur was de prijsuitreiking van de toernooien. De open dag liep tot 14.00 uur.

Intussen was er weer een ander activiteit gestart: er werd ook nog een keepersclinic gehouden deze middag voor alle jeugdkeepers van S.V. Capelle vanaf 13.30 uur tot 15.30 uur. Op dat moment speelde het eerste elftal om promotie naar de 2e klasse in en tegen Altena, dat is helaas niet gelukt, volgend seizoen opnieuw proberen. Daar hadden de jeugdkeepers van S.V. Capelle echter geen tijd voor. Deze waren druk bezig met oefeningen, die door Max Hoeke werden aangereikt. Er werd in groepjes gewerkt en alle keepers kregen veel aandacht. De keepers waren dan ook gefocust. Geron en ik zelf konden zich goed inleven met de oefeningen, omdat de keepers fanatiek aanwezig waren om de oefenvormen uit te voeren. Tussendoor even een drinkpauze, want het was toch zwaar met het warme weer. Dat was nodig gezien de inzet die geleverd werd door de keepers. Na afloop was er voor iedereen een presentje: een mooie bidon met S.V. Capelle en een zwevende keeper erop. Walter Nieuwenhuijzen bedankt hiervoor. Verder kregen de keepers een cadeaubon en een kortingsbon van Intersport Waalwijk. De keepersclinic werd verder gesponsord door Gerrit van den Broek, John Treffers en de Vriendenclub S.V. Capelle. Het was een geslaagd evenement. Alle deelnemers / sponsors bedankt hiervoor!

Johan Luijten