S.V. Capelle voetballers nog steeds actief

Er kan gelukkig nog steeds volop getraind worden door de jeugd- en seniorenspelers van S.V. Capelle. Helaas zijn de kleedkamers / kantine al geruime tijd gesloten, maar doordeweeks en op zaterdag bruist het wel van de trainingsactiviteiten op het goed onderhouden Mandemakers Sportpark.

De competities worden dit seizoen niet meer afgerond. Hopelijk kunnen er in mei / juni nog (oefen)wedstrijden gespeeld worden door de S.V. Capelle jeugd- en seniorenteams tegen andere verenigingen om de KNVB Regiocup. Of deze wedstrijden doorgang kunnen vinden is medio april bekend. Zie voor meer informatie: KNVB Regiocup. S.V. Capelle en de spelers kijken er in ieder geval naar uit om in mei / juni weer wedstrijden te kunnen voetballen, waarbij hopelijk dan ook de kantine / kleedkamers weer open kunnen.

MW fotografie maakte weer een aantal foto’s van de trainingen:

foto’s trainingen zaterdagmiddag 27-3