scheidsrechters gezocht!

Het nieuwe seizoen komt er weer aan, waarbij we hopelijk weer lekker kunnen gaan voetballen. Bij voetbalwedstrijden heeft de scheidsrechter een belangrijke rol, maar helaas zijn er steeds minder beschikbaar. Dit speelt bij veel voetbalverenigingen en ook bij S.V. Capelle. Zonder aanvulling zullen in het nieuwe seizoen de nodige wedstrijden door spelers / leiding zelf gefloten moeten worden.

We hopen echter op nieuwe kandidaten. Iedereen, jong of oud, met enige spelregelkennis is welkom. Ook voor oud-voetballers is het een leuke manier om nog actief te blijven. Je hoeft niet iedere week beschikbaar te zijn: het is al mooi als je enkele zaterdagen zou kunnen fluiten. Scheidsrechters ontvangen een onkostenvergoeding en indien gewenst kun je eventueel deelnemen aan een opleiding.

Heb je interesse, dan kun je je aanmelden via scheids@svcapelle.nl Ook kun je aangeven of je eventueel een voorkeur hebt voor het fluiten van jeugdwedstrijden (met name zaterdagochtend / vroege middag), dan wel senioren wedstrijden (zaterdagmiddag) of eventueel een bepaald team(s). Wil je meer informatie, dan kun je contacten met Marco de Bie (wedstrijdsecretaris jeugd: 06-10620734) of Robert de Groot (wedstrijdsecretaris senioren / dames: 06-20783007).