Sint Nicolaas loterij weer een succes

S.V. Capelle organiseert al jaren een Sint Nicolaas loterij, waarvan de opbrengst volledig ten goede komt aan de S.V. Capelle jeugd. Als eerste wordt hiermee natuurlijk het Sinterklaasfeest bekostigt, maar daarnaast wordt de opbrengst ook gebruikt voor de kwaliteit van de trainingen, materialen en leuke activiteiten.

De actie is intussen een traditie binnen onze vereniging, maar dit jaar was i.v.m. corona de uitdaging groter om het in goede banen te leiden. Echter weerhield dit ons niet er van om weer van start te gaan. Door een goede mix van social media, inzet van spelers en vrijwilligers is het toch een groot succes geworden. Met ons allen is het weer gelukt om een mooie opbrengst voor de jeugd te realiseren: in totaal zijn er 3800 loten verkocht. S.V. Capelle wil zowel de lotenverkopers als deelnemers bedanken voor deze inzet / mooie prestatie.

Op vrijdag 27 november is de trekking geweest, welke live te volgen was op S.V. Capelle FB. De uitslag staat hieronder vermeld. De winnaars worden gefeliciteerd. Zij hebben hun prijzen inmiddels ontvangen. Verder is een attentie bezorgd bij de sponsor van de loterij “Hoveniersbedrijf Dennis Snijders”, die al jarenlang de loterij ondersteunt, waarvoor dank.