Sinterklaas 2015

Beste peuters, mini’s en F-pupillen,

De Sint bezoekt ook dit jaar weer S.V. Capelle. Wij verwachten hem op vrijdag 27 november. Vanaf 16.00 uur ziet hij graag de voetballende peuters en de kinderen van de leden. Vanaf 18.30 uur zijn de mini’s, de F-pupillen en enkele E-pupillen aan de beurt. Ook de niet-voetballende kinderen t/m 8 jaar van leden van S.V. Capelle zijn deze dag welkom. De kantine is open vanaf 15.30 uur. De Sint is gek op tekeningen en kleurplaten. Jullie vaders, moeders, opa’s en oma’s zijn ook van harte welkom.

Richting de ouders van de kinderen die niet voetballen het verzoek om bijgaand formulier uiterlijk vrijdag 6 november in te vullen en in te leveren bij het barpersoneel, dan wel te versturen naar: wedstrijden-jeugd@svcapelle.nl

De kinderen die voetballen worden automatisch uitgenodigd, dus geen formulier invullen!

inschrijfformulier Sinterklaas 2015

Met vriendelijke groeten,