SSC’55 VR2 – S.V. Capelle VR: 0-3

Dinsdag 16 april de inhaalwedstrijd van 16 maart tegen SSC’55. Aangegeven: zoek gelijk de 16 meter op en zet gelijk druk op de tegenstander. Wij mochten aftrappen en binnen 1 minuut stond het 0-1. De bal werd doorgespeeld naar Melissa, die de bal perfect voor het doel bracht en Joanna was goed meegelopen. Die rondde goed af: 0-1. Het veld was slecht en dat bemoeilijkte de pass, aanname en daardoor werd het combineren zeer lastig. We bleven aandringen voor de 0-2 en dat werd beloond met enkele corners. In de 16e minuut stond Romy op de goede plaats en tikte zo de 0-2 binnen. Dat was ook de ruststand.

De tegenstander was niet gevaarlijk geweest en Jayden had het rustig. Na de rust het zelfde wedstrijdbeeld. we heersten op alle vlakken, maar de bal wilde er niet in. Lat of paal werden geraakt. We hadden meer de zijkanten moeten gebruiken, want in het midden was het veel te druk. Melissa kwam er toch doorheen in de 60e minuut en maakte de 0-3. De score had hoger uit moeten vallen. Voor de rust was SSC’55 nog in de buurt van keepster Jayden geweest, maar na de rust had ze nog minder te doen. We waren op alle fronten beter, het werd dus toch een makkelijke wedstrijd en de wedstrijd werd goed samen uitgespeeld. Iedereen een fijn Paasweekend en de volgende wedstrijd is thuis tegen Almkerk op 4 mei. Proficiat dames.

Johan Luijten
trainer S.V. Capelle dames