verenigingsspaaractie AH Kaatsheuvel

Doe je regelmatig boodschappen bij de AH Kaatsheuvel? Spaar dan voor S.V. Capelle tijdens de AH verenigingsspaaractie! S.V. Capelle doet hieraan ook mee. De actie loopt van maandag 5 september t/m zaterdag 12 november.

Albert Heijn Kaatsheuvel start 5 september met deze unieke actie in het teken van hun 15-jarig jubileum. Zij gaan dan namelijk van start met de “Supportersactie”, waarbij zij een bedrag van €30.000,- gaan verdelen over alle verengingen en clubs in Kaatsheuvel en omgeving!

“Een 15-jarig jubileum is iets om trots op te zijn en hoe kunnen wij deze mijlpaal beter vieren dan door dit samen met onze klanten te doen in de vorm van een unieke actie?” aldus Piet den Hartog, eigenaar van de Albert Heijn in Kaatsheuvel.

Klanten ontvangen vanaf € 15,- aan boodschappen een kanskaart met een unieke code. De code kan geactiveerd worden op de speciale “Supportersactie” website of op de Facebook-pagina van Albert Heijn Kaatsheuvel. Bovendien is het ook mogelijk om deze codes te activeren in de supermarkt zelf. Door het activeren van de code, ziet men gelijk hoeveel punten de code waard is. Elke code heeft namelijk een unieke waarde. Vervolgens kunnen de punten verzilverd worden voor 1 van de deelnemende verenigingen of clubs aan deze actie.

verenigingsspaaractie AH