verkoop LED loterij S.V. Capelle gestart!

Het is zover: S.V. Capelle gaat van start met de LED loterij. De opbrengst hiervan wordt aangewend voor de vervanging van de 12 lichtmasten op de velden A/C voor nieuwe masten met LED verlichting. Deze nieuwe LED lichtmasten zullen deze velden voorzien van perfect licht op de trainings- en voetbalavonden van al onze elftallen. De huidige verlichting is hard aan vervanging toe i.v.m. houdbaarheid en veiligheid van de masten. Daarnaast is het onderhoud aan de verlichting/lampen een steeds vaker terugkerende zorg aan het worden. Een ander niet onbelangrijk aspect van deze overgang op LED verlichting is de terugkerende besparing op energiekosten voor onze clubkas.

De verlichting op de trainingsvelden is een aantal jaar geleden vervangen door de gemeente Waalwijk, maar op de velden A/C is de verlichting helaas niet vervangen. Deze vervanging van de verlichting zal S.V. Capelle zelf moeten bekostigen. Het vervangen van deze masten is een belangrijk punt op de actielijst voor aankomend seizoen. Het overgrote deel van onze leden zal hiervan profiteren en het zal zeker een toegevoegde waarde voor ons sportpark zijn.

Achter de schermen hebben we reeds hard gewerkt aan de invulling en de aanvraag van de vergunningen. We hebben diverse offertes aangevraagd en mogelijkheden bekeken, akkoord gehad vanuit de ledenraad en de investering voorgelegd aan onze leden in de laatste ledenvergadering. Inmiddels is een eerste financiële injectie ontvangen van de Vriendenclub S.V. Capelle, waarvoor hartelijk dank. Maar we hebben meer middelen nodig en vandaar dat we deze loterij starten! Er gaan 600 loten in de verkoop van €50 per stuk. Er zijn mooie prijzen zoals o.a. elektrische fietsen, een smart TV, tablet, speakers, outdoor BBQ en diverse dinercheques, vakantiecheques en Vos- en Jeeke cadeaubonnen.

De eerste toezeggingen van leden zijn inmiddels binnen en ook vanuit onze sponsors zijn de eerste toezeggingen gedaan om meerdere loten af te nemen. We hopen dat we kunnen rekenen op onze leden / supporters en dat ieder gezin 1 of misschien meerdere loten wil kopen. Daarnaast hopen we dat onze sponsoren nog wat extra willen investeren in ruil voor een aantal loten. Er loopt zelfs een speciale actie: bij aanschaf van 10 loten krijg je een jaar lang gratis tv reclame in de kantine. We hopen dat al onze leden, supporters, vrijwilligers en sponsoren mee willen denken en helpen bij de verkoop van deze loten!

De verkoop is recent van start gegaan en de trekking is op vrijdag 11 december 2020 in onze kantine. Als je interesse hebt, meld je dan zo snel mogelijk aan bij onderstaande personen of stuur een mail naar led@svcapelle.nl De komende periode willen we onze leden, supporters en sponsoren gaan benaderen en rekenen op een ieders medewerking. Bij verkoop van voldoende loten zullen we in de winterstop de masten vervangen.

We willen al onze leden, supporters en sponsoren alvast bedanken!

Namens de LED Loterij commissie

Frank van Ierland