verslag GDC – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag voor de laatste competitiewedstrijd van het seizoen in Eethen op bezoek bij GDC. S.V. Capelle had zich een week eerder al veilig gespeeld, terwijl er ook voor GDC geen belangen meer op het spel stonden. Het voetbal was deze middag van beide kanten rommelig, waarbij er weinig grote kansen gecreëerd werden. S.V. Capelle had pech met een inzet van Quinten van Caem, die op de paal van het GDC doel belandde. Aan de andere kant van het veld kreeg GDC kort voor rust een strafschop. Deze werd benut door Jamie Youell en dus 1-0.

Na de hervatting hetzelfde spelbeeld, waarbij de wedstrijd zich voornamelijk op het middenveld afspeelde. Tien minuten voor tijd kwam S.V. Capelle nog op gelijke hoogte. Uit een hoekschop werkte Sijmen Branderhorst de 1-1 binnen en dit werd ook de eindstand.

za 4-6-2022: GDC – S.V. Capelle 1-1 (1-0)
43) 1-0 Jamie Youell
80) 1-1 Sijmen Branderhorst

foto’s: Alwin Vos