verslag GVV’63 – S.V. Capelle

S.V. Capelle moest zaterdag naar Gameren voor de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen tegen GVV’63. De gastheren kregen in de openingsfase een grote kans, waarbij de paal van het Capelle doel werd geraakt. Hierna kregen beide partijen wat mogelijkheden, waarbij GVV’63 het meest gevaarlijk was. Kort voor rust volgde de 1-0 via Mathijs Libbers.

Na de rust kreeg Capelle kansen via Quinten van Caem en Ferry Caron. Quinten van Caem had pech met een inzet op de lat. Maar ook GVV’63 was regelmatig voor het Capelle doel te vinden. In de 70e minuut volgde de gelijkmaker voor S.V. Capelle: een corner van Mark Klinkhamer werd ingekopt door Ferry Caron. Enkele minuten later kwam GVV’63 echter weer op voorsprong via Daniël Bouma en dus 2-1. In de slotfase ging S.V. Capelle op zoek naar gelijkmaker. Ate Zijlmans en Ferry Caron kregen mogelijkheden, maar wisten het net niet te vinden. Via een penalty van Nick Linnenbank werd kort voor tijd de eindstand bepaald op 3-1. Komende zaterdag ontvangt S.V. Capelle het ‘s-Gravenmoerse ONI op het eigen Mandemakers Sportpark.

za 19-9-2020: GVV’63 – S.V. Capelle 3-1 (1-0)
45) 1-0 Mathijs Libbers
70) 1-1 Ferry Caron
76) 2-1 Daniël Bouma