verslag GVV’63 – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag in Gameren op bezoek bij GVV’63. S.V. Capelle begon aardig aan de wedstrijd en kreeg via Quinten van Caem een goede kans, die goed door GVV’63 verdedigd werd. Gaandeweg de eerste helft nam GVV’63 meer initiatief. Halverwege de eerste helft profiteerde het van balverlies aan Capelle zijde en via Nick Linnenbank werd het 1-0. Enkele minuten later stond Capelle, niet voor het eerst dit seizoen, niet goed opgesteld bij een corner en Damian van Doesburg kon vrij eenvoudig de 2-0 binnen koppen.

Na de rust gebeurde er in eerste instantie weinig voor beide doelen. In de 60e minuut een overtreding van Capelle binnen de eigen 16 meter, die bestraft werd met een penalty. Nick Linnenbank schoot GVV’63 vanaf de penaltystip naar de 3-0 en hiermee was de wedstrijd feitelijk beslist. Een kwartier voor tijd deed Capelle nog wat terug: uit een corner belandde de afvallende bal bij Quinten van Caem, die de 3-1 eindstand op het scorebord zette. Komende zaterdag speelt S.V. Capelle thuis tegen DESK.

za 4-3-2023: GVV’63 – S.V. Capelle 3-1 (2-0)
22) 1-0 Nick Linnenbank
35) 2-0 Damian van Doesburg
60) 3-0 Nick Linnenbank