verslag GVV’63 – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag in Gameren op bezoek bij de nummer twee van 3D GVV’63. In de openingsfase een schietkans voor Jurgen van Selst, maar zijn inzet ging naast het Gamerense doel. Even later aan de andere kant van het veld een kans voor GVV’63. Capelle doelman Dennis van Turnhout maakte deze inzet echter onschadelijk. Ook moest deze kort hierna nog een kopbal van GVV’63 pakken. S.V. Capelle kreeg nog kansen via Vedad Hadzic en Davey van Balkom, maar deze waren niet doeltreffend. Capelle had in de eerst helft het betere van het spel, maar wist dit niet om te zetten in doelpunten.

DSCN1805

DSCN1813

DSCN1816

DSCN1817

DSCN1821

DSCN1825

Na de hervatting kwam S.V. Capelle al snel op 0-1: een goede vrije trap van Vedad Hadzic werd inkopt door Davey van Balkom. GVV’63 ging hierna opportunistischer voetballen en kreeg goede kansen op de gelijkmaker. In eerste instantie wist Capelle het doel nog schoon te houden: een bal werd van de lijn gehaald door Justin van Ark en ook belandde een inzet van GVV’63 op de lat van het Capelle doel. In de 81e minuut volgde dan toch de verdiende gelijkmaker: Mathijs Libbers kopte de 1-1 binnen. GVV’63 drong hierna nog aan en ook Capelle was nog gevaarlijk via Alfonso Ndongala. In de slotfase kwam S.V. Capelle nog met 10 man te staan nadat Jimmy Moonen met 2x geel van het veld moest. Dit had echter geen invloed meer op de wedstrijd: het bleef bij 1-1. A.s. zaterdag is S.V. Capelle vrij en de week er op volgt de derby thuis tegen SSC’55.

za 4-11-2017: GVV’63 – S.V. Capelle 1-1 (0-0)
49) 0-1 Davey van Balkom
81) 1-1 Mathijs Libbers

DSCN1828