verslag Herovina – S.V. Capelle

S.V. Capelle mocht zaterdag in Herwijnen aantreden tegen Herovina. Na 8 minuten de voorsprong voor S.V. Capelle: een vrije trap van Vedad Hadzic belandde via Davey van Balkom bij Quinten van Caem, die met het hoofd de 0-1 binnen knikte. Hierna waren de beste kansen voor S.V. Capelle, maar duurde het even voordat Capelle doeltreffend was. Na een half uur kwam Raman Morad alleen vrij voor het Herovina doel, maar werd hij via een overtreding neergehaald. Het betekende rood voor Herovina. S.V. Capelle profiteerde al snel van de numerieke meerderheid: een pass van Stefan Zopfi werd niet goed onderschept door Herovina doelman Pellekaan, waarna Jurgen van Selst hiervan profiteerde en de 0-2 kon binnen schieten. Herovina was hierna gevaarlijk via een kopbal, maar deze ging over het Capelle doel. Kort voor rust werd nog een Herovina speler met rood bestraft voor een overtreding, zodat de gastheren met 9 man verder moesten.

DSCN1702

DSCN1705

DSCN1711

DSCN1717

DSCN1720

Na de rust kwam S.V. Capelle in de 54e minuut op 0-3: een voorzet van Justin van Ark belandde via Davey van Balkom bij Serhan Eyupoglu, die de bal kon binnen werken. Hierna was de wedstrijd gespeeld. S.V. Capelle wist niet goed met de numerieke meerderheid om te gaan. Dit mede door goed verdedigen van Herovina dat hiermee een grote nederlaag voorkwam. Het bleef bij 0-3. Komende zaterdag speelt S.V. Capelle thuis tegen Haaften dat goed aan de competitie begonnen is en 3e staat in 3D.

za 21-10-2017: Herovina – S.V. Capelle 0-3 (0-2)
08) 0-1 Quinten van Caem
34) 0-2 Jurgen van Selst
54) 0-3 Serhan Eyupoglu